josefinortenfelt.blogg.se

En tjej på 14 år i staden Göteborg. Drömmer om att jobba med mode och älskar musik. Handboll

För mycket av allt och alla

Kategori: Allmänt, Musik, Personligt

Hjärnan går på 1000! På riktigt jag får inte lugn! Tror helt klart det kan ha att göra med min missade träning att göra. Jag försöka med Yoga idag eftersom det är okej när man är förkyld, gick åt helvete på ren Svenska... Jag gjorde alla 20 min (mitt kortaste pass) men kunde inte komcentrera mig. I vanliga fall kan jag verkligen gå in för det och liksom "stänga av" men idag kom liksom tanken "Undra hur sängen skulle se ut i mitten av rummet?" In i huvudet mitt i och jag var tvungen att mäta. 

I skolan också, ingen koncentration alls. Ingen träning imorgon heller för jag klarar inte av det än, jag blir alltid värre när jag försöket träna för tidigt. Men helt ärligt kommer jag inte klara mycket längre. Behöver träna, NU! För jag vill orka, vill kunna koncentrera mig men jag kan inte. Men nu måste jag plugga, näst intill omöjligt att koncentrera mig på det nu. 
(Det är hon som hörs i mina lurar 24/7) 
Kommentera inlägget här: