josefinortenfelt.blogg.se

En tjej på 14 år i staden Göteborg. Drömmer om att jobba med mode och älskar musik. Handboll

Fifty Shades Of Grey

Kategori: Allmänt, Böcker, Filmer

Jag, som många andra, älskar boken Fifty Shades Of Grey. Jag vet många som vägrar läsa den för att dem inte har något bra förhållande, att det bara är sex. Men det är folk som inte har läst boken. Dem som läst boken vet att det är en kärlekshistoria mer än något annat! En av de finaste jag läst, och jag är bara på bok 2, Fifty Shades Darker. Eftersom jag sökt på sista boken så vet jag hur det slutar, för jag är dum i huvudet... Men om du inte har läst boken så tycker jag verkligen att du ska passa på, gärna innan filmen eftersom då vet du vad du ska jämföra med när alla andra skriver recensioner om den. 
 
Jag tror Jamie Dornan blir perfekt som Christan Grey! Jag hade inte ens föreställt mig Anastasia men tror nog Dakota Johnson blir bra. Längtar något enormt till filmen nästa år.
 
(Tagen från Google)
Kommentera inlägget här: