josefinortenfelt.blogg.se

En tjej på 14 år i staden Göteborg. Drömmer om att jobba med mode och älskar musik. Handboll

Fashion inspiration

Kategori: Allmänt, Mode, Åsikter

 
Kylie Jenner är min "fashion inspiration"!
 
Hon klär sig enkelt men snyggt. Jag klär mig också väldigt enkelt, inte massa accesoarer och grejer utan en snygg grund. Jag älskar att hon kan klä sig så stilrent utan att se gammal ut! Det finns människor med väldigt lik stil men dem lyckas inte riktigt. Det är svårt, stilrent och ungt. Men Kylies fashion inspiration är, Nicole Richie? Jag är ganska säker på att jag läst det. Nicole klär sig ju underbart också, men Kylie är helt klart min favorit! Kendall (Kylies syster) tycker jag är sjukt snygg, men jag ser fortfarande mer på Kylie som en Modeikon.
Kommentera inlägget här: