josefinortenfelt.blogg.se

En tjej på 14 år i staden Göteborg. Drömmer om att jobba med mode och älskar musik. Handboll

Casual

Kategori: Allmänt, Mode


Jacka- Nelly.com T-Shirt- Lager 157 Jeans- Typ Ullared? Skor- Converse

Mina kläder idag. Enkel, skön söndagsoutfit. Lägg märke till min fina fläck på benet, made by my sister.  Känner mig helt klart bättre nu än igår! Skola imorgon men tyvärr ingen träning. Inte tränat sedan i Måndags och börjar känna abstinens nu. Usch vad jag mår så mycket bättre när jag tränar.

Vi tog säkert femtio bilder men kände mig för stressad och typ uttittad för att posera ordentligt, står liksom utanför en  affär och bara "Nej men tjena" eller inte. 

Snapple pink lemonade. Har ni inte provat så är det på tiden, helt klart! 


KOMMENTARER:

  • Matilda - Skönhetsblogg säger:
    2014-09-07 | 20:21:49
    Bloggadress: http://ttilles.se

    snyggt!

    Svar: Tack! Måste säga att din tatuering på armen verkligen är sjukt vacker
    Josefin

  • Matilda - Skönhetsblogg säger:
    2014-09-07 | 20:38:36
    Bloggadress: http://ttilles.se

    Åhhh tack så jättemycket! :D (förlåt att jag svarar såhär, vet att det är lite jobbigt när folk gör så, hihi)

    Svar: Nej då haha det var jag som skulle skrivit på din blogg istället som en kommentar, mycket enklare. (Så förlåt mig) :)
    Josefin

Kommentera inlägget här: