josefinortenfelt.blogg.se

En tjej på 14 år i staden Göteborg. Drömmer om att jobba med mode och älskar musik. Handboll

And it begins

Kategori: Allmänt

Imorgon blir det att dra sig tillbaks till skolan igen efter 3 dagar hemma i sängen. Känns skönt men även lite jobbigt. Jag har en tendens att stressa upp mig över saker, tex att jag inte vet EXAKT när alla läxor ska in den här veckan. Får ta och kolla upp det med vänner så jag kan gå tillbaka till hur jag känt än så länge den här terminen, jävligt säker! Jag har hållt grym koll på saker och gjort allt i tid (väldigt olikt mig). Jag är oftast sådär typiskt slarvig, läxorna görs innan lektionen eller på den och skolan hamnar liksom efter andra saker. Men egentligen så hinner jag med annat och skolan när jag ser till att göra sakerna i tid. Oavsett om det har med skolan att göra, planera is the shit. Det kanske inte låter så kul men det blir det när du sitter där på lektionen och har fått A på provet som halva klassen faila och när du sedan kan välja gymnasium nästan fritt känns det ännu bättre ;)
Jag är glad idag, för jag mår helt okej
Kommentera inlägget här: